14 Ocak 2011 Cuma

GPA 4 5. GÜN DATÇA-MARMARİS

25 Kasım 2010 Perşembe
Sabah erken kaktım. Gün ışığında akşam fark edemediğim bazı ayrıntıları net olarak gördüm. Örneğin bu karavanın önündeki hamak.

Aktur’un ulu çam ağaçlarının dalları arasından mavi gök zor görünüyordu.

Yavaş, yavaş kamp hareketlenmeye başladı. Kalkanlar eşyalarını, çadırlarını toplayıp kamyonete yüklemeye başladılar. Bu arada kamp girişindeki sponsorlardan birisinin müzik setinden hareketli bir türkü çalmaya başladı. Hoparlörlerden çıkan hoplayı ver çekirge, zıplayı ver çekirge avazası arasında Kevser başladı oynamaya. Tabi bunu gören diğer Ankaralılarda durur mu? Bu kız sabah, sabah bu enerjiyi nereden bulur anlamış değilim.
Serpil de fırsatı kaçırmayıp görüntüleyenlerden.

Kahvaltıdan sonra yola çıktık ama az sonra gördüğüm manzara karşısında durmak zorunda kaldım. Uğur yanımdan geçerken el sallıyordu.

Bu da durmama neden olan manzara.

Aktur hala görünüyor.

Gurubun sonu göründü.

Rampalar çıktık, rampalar indik. Gördüğüm güzellikler karşısında sık sık durmak zorunda kaldım.

Sonunda ileride Balık aşıran göründü. Sol taraf Gökova körfezi yani Ege, sağ taraf , ise Akdeniz.

Bu anı ölümsüzleştirmek için ben de görüntülendim.

Herkes harıl, harıl fotoğraf çekip manzarayı seyrediyordu.

İlhanı uçurumun kenarında görüntüledim.

Uğur manzarayı seyrediyor.

Balıkaşıran'ın en iyi göründüğü seyir terasından sonra tekrar yola çıktık. Çok gitmeden gördüğüm güzellikle yeniden durdum.

Sonunda öğle yemeğini yiyeceğimiz Değirmen altındaki pideciye ulaştık.

Nefis yemekten sonra tekrar yola çıktık. Önce bir yokuş çıktık, sonrasında iniş başladı.
Marmaris uzaktan görününce inişin cazibesinden vaz geçip durdum ve fotoğraf çekmeye başladım.

Diğer arkadaşlar ise yanımdan vızır, vızır geçiyorlardı.
Gittikçe Marmaris'i daha net görüyordum.
Uğurda geldi.

Az sonra geçeceğimiz yol görünüyor.

Marmaris'e girdiğimizde halkın ilgisi Bodrumdaki kadar coşkulu değildi. Otele gelip odalarımıza yerleştik. Sonrasında aşağı indik.

Uğur ve Volkanla birlikte denize girmeye karar verdik. Ben keşif için sahile indim.

Sahilin halk plajı olduğunu görünce Uğur a telefon edip haber verdim. Arkadaşlarımın gelmesi ile kendimizi suya bıraktık.

Yemekten sonra bir süre bahçede oturduk.

Uğura havuzun başında poz verdim.

Yukarıdaki pozdan sonra havuza iniyormuşum gibi yapayım deyip merdivenden aşağıya doğru ayağımı uzattım. Ama su seviyesini kestiremeyince ayağım suya girdi. Bu olaydan sonra Uğur gülmekten koptuğu için pozu çekemedi.
Marmaris in panoramik fotoğrafı.

Plajın panoramik fotoğrafı.

Pek çok arkadaş için tur burada sona erdi. Biz Yarın Akyaka ya doğru yola çıkacağız.