1 Kasım 2013 Cuma

SÖYLEŞİ: GÜRCİSTAN'IN ZORLU YOLLARI

Afişi Hazırlayan ALİ BABİ
6 Kasım 2013 Çarşamba akşamı Bisiklet Gezgininde ilk sunumumu yapacağım. Bu sunumda Türk bisikletçileri tarafından fazla bilinmeyen veya bilinipte kullanılmayan Gürcistan'ın sıradışı yollarında tur arkadaşlarımla yaptığım zorlu yolculukları anlatacağım. Keyifli bir sohbet olacağını umuyorum.

Kapak Dizaynı: ALİ BABİ
Söyleşiye gelemeyecek olan dostlarım burada anlatacağım gezilerimizi
SIRADIŞI YOLLARDAN BİSİKLETLE GÜRCİSTAN
 ve diğer yayınları
ISSUU DAN
adresinde yayınlamaya başladığım e dergilerden takip edebilirler.
07 Kasım 2013 Perşembe
Dün gece Bisiklet gezgininde yaptığım ilk sunum benim açımdan iyi geçti. Tek kusuru biraz fazla uzun sürmesiydi. Umarım izleyenler açısından da iyi geçmiştir. Gelen ve isteyipte gelemeyen tüm dostlarıma teşekkür ederim. Sunumdan bazı kareler.
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Bisiklet Gezginine katkılarından dolayı teşekkür ederim.
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Sunumda konuları 3 başlık altında anlattım.
1. Batum - Ahıska
2. Tiflis - Kazbeg
3. Kutaisi - Zagari Geçidi - Ushguli - Mestia - Zugdudi
İlk bölümde ilk iki konu başlığını anlattım.
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
İlk bölümün ardından bir ara verdik.
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
İkinci bölüm. Benim Gürcistanda geçtiğim rotalar arasında ayrı bir yeri olan Kutaisi, Zagari Geçidi, Ushguli, Mestia, Zugdudiyi kapsayan ikinci bölümü anlatmaya başladım.
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Kimden Sunum
Uzun süren sunum sonunda toplu fotoğraf çektirdik.
Kimden Sunum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder